Geoblog.pl    ysio    Podróże    Nowa Zelandia i Wyspy Cook-a    Auckland

Auckland

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Auckland

Wracamy do Nowej Zelandii. Trudno Fiji innym razem.
Auckland przywitalo nas chlodem 15C. Zaraz polecielismy na zakupy, kupilem sobie bluze. Hotel znalezlismy na lotnisku w informacji turystycznej. Ogolnie drogawo okolo 50usd/ doba bez sniadania. Jakos to przezyjemy
Spedzilismy tutaj 3 dni. W informacji turystycznej naprawde mozna znalesc szeroki wybor tras i goraco polecam sie tam udac. My wybralismy sobie wyjazd na sasiednie wyspy, jednodniowa wycieczka. To mozna zrobic kupujac sobie bilet na prom w dwie strony. Krajobrazy przypominaja angielskie wybrzeze. Przyroda bardzo piekna, paprocie, puste plaze, spokojnie i urokliwie. Nawet mamy ladna pogode slonce okolo 20C. Na nastepny dzien kupislimy caly pakiet wycieczke z noclegiem do Rorotury + wizyta w SPA w goracych zrodlach, Park Narodowy oraz miasto Toupa. Wszytko to kosztowalo umiarkowanie tanio. okolo 70usd/osoba.